Regulamin rezerwacji

Dom Wakacyjny Mistral i Pensjon Mistral przyjmuje rezerwacje po zgłoszeniu:

  • telefonicznym
  • mailowym

 

Procedura rezerwacji

Złożenie Rezerwacji

Pierwszy krok to złożenie rezerwacji przy pomocy jednego z wyżej wymienionych możliwych sposobów kontaktu z recepcją Domu Wakacyjnego Mistral i Pensjon Mistral.

Przyjęta przez Pensjonat rezerwacja jest niepotwierdzona. Złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie do czasu przesłania zaliczki (w wysokości 30%) jest zablokowany. 

Płatność przedpłaty należy dokonać do 3 dni od dnia wykonania rezerwacji lub, w terminie uzgodnionym z recepcją. Po tym terminie rezerwacja zostaje anulowana.

 

Potwierdzenie zamówienia

Jeżeli zamawiający chce uzyskać potwierdzenie rezerwacji to wpłaca 30% kwoty wynikającej z kalkulacji pobytu.

Pensjonat po uzyskaniu informacji, że pieniądze wpłynęły na konto oraz po sprawdzeniu, że pokój jest wolny zmienia rezerwację na potwierdzoną. Pensjonat po zmianie rezerwacji na potwierdzoną zobowiązuje się do nie wynajmowania zarezerwowanego pokoju.

Pokój będzie przygotowany dla gościa od godziny 14:00 w dniu jego przyjazdu. 

Opłata za pokój biegnie od daty uzgodnionej przy zamówieniu. Jeżeli gość nie przyjedzie do Pensjonatu w terminie uzgodnionym to Pensjonat traktować będzie brak przyjazdu po upływie doby jako rezygnację z zamówienia. Gość w przypadku opóźnienia przyjazdu do Pensjonatu o więcej niż 1 dobę powinien powiadomić pensjonat aby zarezerwowany pokój był zablokowany na kolejną dobę.

 

Przedpłata

Zapłata przedpłaty możliwa jest na konto bankowe Pensjonatu.

Dane odbiorcy: 

PPH "Mistral" Export-Import Adam Jakubiak

76-270 Ustka, ul. 9-go Marca 2a

Dla wpłat w polskich złotych (PLN):

BS Ustka Numer konta: 54 9315 0004 0000 7025 2000 0010

Prowizję od wpłaty ponosi Wpłacający.

 

Zapłata za pobyt

Zapłata za pobyt następuje w dniu przyjazdu. 

Gość zobowiązany jest zapłacić za zadeklarowany pobyt w dniu przyjazdu nawet w przypadku gdy dokonał przedpłaty. Opłata zastępuje umowę pomiędzy stronami.

Pensjonat aby sprzedawać pokój kolejnym Gościom musi precyzyjnie znać termin wyjazdu. 

Przy wcześniejszym wyjeździe gościa pensjonat nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.

 

Zasady anulacji

Pensjonat nie zwraca przedpłat w wysokości 30%, chyba że rezygnacja z rezerwacji następuje najpóźniej 21 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu – w takiej sytuacji zwrotowi podlega 50% wpłaconej kwoty. Pensjonat zwraca przedpłatę w całości jeżeli anulacja nastąpiła wcześniej niż 31 dni przed terminem przyjazdu.

 

Opłata klimatyczna

Gość zobowiązany jest do uiszczenia - obowiązkowej opłaty klimatycznej na rzecz miasta Ustka. Pensjonat zobowiązany jest do pobierania tej opłaty z upoważnienia miasta Ustka. 

Podatek ten jest ustalany przez Radę Miasta Ustka.

Wysokość opłaty klimatycznej wynosi obecnie 3,00 zł za każdy dzień pobytu.

 

Doba hotelowa

Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 w dniu przyjazdu do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.

 

Zasady korzystania z obiektu

Na terenie całego obiektu Domu Wakacyjnego Mistral i Pensjon Mistral obowiązuje zakaz palenia papierosów i wprowadzania zwierząt.

©2017 Mistral. Wykonanie Social Tree Marketing

Wyszukaj